Problem på mina sidor

Hej ! Jag försöker logga in och se mitt sida men det står varning om uppdatering kan lösa det här problem.
MVH    Abraham

Kommentarer

  • Hej Abraham,
    Det finns två olika saker man behöver uppdatera på "Mina sidor".

    Dels din intresseanmälan. Det gör du genom att klicka på dina poäng nere i det högra hörnet. Scrolla ner och kontrollera att du bockat i "Jag samtycker till registrering av uppgifterna" därefter klickar på spara.

    Det andra du behöver uppdatera är "uppdatera din profil". Här ser du över dina uppgifter. Kontrollera även att du angett korrekt email-adress och övriga kontaktuppgifter.

    Du är välkommen att återkomma om problemet kvarstår.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hejsan jag vill kommer in på mina sidor det går inte
  • Hej,
    Vad får du för felmeddelande när du försöker logga in?
    Är det så att du glömt ditt lösenord eller är det så att du inte finns? Viktigt när man registrerar sig i vår kö är att man uppdaterar sig inom varje 12-månaders period, annars raderas intresseanmälan och man måste då registrera sig på nytt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag glömde  min lösenord

  • Yaser Alyousef
  • Hej,
    Jag kan inte hitta dig i vårt system. Behöver ditt personnummer.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • 19740415-xxxx
  • Hej,
    Jag kan, trots ditt personnummer, inte hitta dig i våt system. Är du säker på att du registrerat dig i vår kö?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör