Poäng

Hur ofta uppdaterar Ni Pängen?

Kommentarer

  • Hej,

    Poängen uppdateras dagligen. Som sökandes, boende hos annan hyresvärd med 1 poäng, och med kontrakt hos oss 1,5 poäng.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej! Om jag står i eran kö och även mitt syskon står kvar i eran kö fast har en annan bostad. Kan jag då ta över mitt syskons poäng? Men
  • Hej,
    Poängen är personliga och kan inte flyttas över till någon annan.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej hur kan man ser sen kötid när man söker lägenhet via er och sitt poäng eftersom jag var medlem för flera år sen och fick inget erbjudande på nåt .
    Mvah Mohamad
  • Hej Mohamad,

    För att kunna se din kötid samt dina poäng så måste du logga in dig på "mina sidor" som du hittar på Tyresö Bostäders hemsida.
    Man måste även uppdatera sig i bostadskön 1 gång/år, för att vara kvar i kön. Görs inte det så faller man tyvärr ut från bostadskön.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd