Poäng

Var hittar jag mina poäng?

Kommentarer

  • Hej,

    Du hittar dina lägenhetspoäng under Mina sidor, längst ner till höger vid Uppdatera lägenhet.

    Vänligen
  • Det verkar tyvärr inte fungera att se allt i mobiltelefon. Det borde kanske åtgärdas.
    Mvh Kismet Bergström
  • Hej Kismet,

    När du är inloggad via mobiltelefonen så scrollar du neråt när du är inne på mina sidor, när du sedan kommer ner till Min profil så finns dina poäng under intresseanmälningar.

    Vänligen