Karta över parkeringsplatser och garage, Pluggvägen

Hej!
Var kan jag hitta en utförligare karta, ritning över garage och parkeringsplatsernas läge när det gäller Ekbacken/Pluggvägen, skulle vara bra med en webbvariant.
Just nu finns det en ledig parkeringsplats, där ni skriver att den ligger på Pluggvägen 47 (hyreshusets adress), då finns det minst 2 olika ställen minst där den skulle kunna ligga, det kan ju vara så att man ser erbjudandet sista dagen/kvällen som det går att anmäla intresse och vill/kan ej gå ut och kolla.
Mvh

Kommentarer

  • Hej Åsa,
    Tyvärr har vi ingen karta för webben. Det jag kan rekommendera är att du kontaktar vår uthyrning för svar. uthyrning@tyresobostader.se eller ringer till 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör