parkering nypongränd4

söker idag parkeringsplats men står för närvarande på besöksparkering och betalar fullt pris varje dag. Såg att man kan registrera fordon och betala endast100kr per månad. Hur gör jag detta? mvh Britt-Marie Göransson

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie,

    Tack för ditt mail.

    Tyvärr så är det inget som man kan göra i detta område, utan man måste betala fullt pris på besöksparkeringen.
    Det är bra att du är uppställd i kö för att få en parkeringsplats, fortsätt att hålla utkik så hoppas vi att det kommer någon ledig snart.

    Önskar dig en fortsatt fin eftermiddag.

    Med vänlig hälsning
    Christine Kundvärd
  • Ska man kanske se över möjligheten att göra de platserna permanenta då det faktiskt bara är boende som står utan fast parkeringsplats som parkerar där? För en extrem månadskostnad.  Det finns ju faktiskt utvalda platser som har p-skiva för dom som är här på besök. Dessutom många i området som endast har parkeringsplats om de får besök, de äger alltså ingen bil eller har körkort själva. Det är ju snarare deras besökande som ska stå där och betala och inte vi som bor i området. Det borde ju åtminstone ses över.
  • Hej Amanda,

    Tack för ditt mail.

    Jag har skickat ditt förslag vidare till vår utemiljöavdelning, så kollar dom på detta om det går att lösa på något sätt.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
  • godmorgon christine
    håller med Amanda vore enormt tacksam om fler parkeringar till oss hyregäster
    Önskar dig också en fin dag
    Britt-marie hyresgästNypongränd 4
  • Hej Britt-Marie,

    Jag förstår det och min önskan och förhoppning är också att det på något sätt går att lösa, men det är inget som jag kan lova.
    Men nu har vi ialf skickat vidare er fråga och påbörjat något. 😊

    Ha en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.