Parkering Hasselbacken

Hej! Hur gör man när man ska hyra parkeringsplats i Hasselbacken? Är det som lägenheterna att man kan lägga intresse för 5 stycken? Eller klickar man i en och så väntar man på svar?

Kommentarer

  • Hej Milou,
    När det gäller parkeringsplatser Hasselbacken så kan du anmäla intresse på 3 platser. Är det du som får platsen du sökt så kommer det ett kontrakt för signering via din mejl. Signering gör du med ditt bankID.

    Är det något mer du funderar över så är det bara att du hör av dig!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej jag vill ha/ hyra en p-plats i p-huset eller närliggande område till Hasselbacken då jag bor på granitstigen . Hur går jag tillväga ? Vh Robert
  • Hej Robert,
    För att söka bilplats så måste du registrera dig i vår bilplats kö. Det gör du via dina "Mina sidor". Väl registrerad anmäler du intresse på de platser du är intresserad av. De områden du kan söka i är dels parkeringshuset Hasselbacken samt de platser som finns på Ekbacken (det området närmast Granitstigen).
    Nya platser, om de finns släpps, på tisdagar.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör