Orimlig vänta i telefonkö för felanmälan

Vad är det som händer idag. Jag har nu suttit i telefonkö i 50 minuter för en felanmälan. Jag vill tala med någon personligen.
Då jag ringde hade jag plats 6 i kön... efter  snart 51 minuter har jag plats 4 !!
Detta är ett skämt !!
Ring upp mig omgående på 08-786 64 15.

Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Vi har tyvärr tekniska problem med telefonin. Vi har felanmält detta till Telia och vi väntar på att dom ska lösa problemet.

    Mailen fungerar så om det gäller en felanmälan kan du göra den på kundvard@tyresobostader.se

    Är det att du vill komma i kontakt med en person ber jag dig att återkomma senare.