Hur många ompubliceringar i nyproduktioner?

Hej!
Hur många ompubliceringar har ni haft efter varje etapp på Temyntan och Hasselbacken?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Olivia,

    Tyvärr har jag inget exakt antal. En grov uppskattning är att mellan 25-50% har ompublicerats totalt för etapp 1 och 2 Temyntan och Hasselbacken. Direkt efter en etappförmedling har avslutats, så har de lägenheter där sökanden med mest köpoäng tackat nej eller inte svarat ompublicerats. Senare i processen har enstaka lägenheter ompublicerats på grund av andra orsaker, till exempel otillräckliga inkomster.