Varför upphör länken för nytt lösenord?

Länken ni skickar upphör så fort jag försöker logga in. Den funkar inte. Har försökt många gånger. Vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej,
    Länken vi skickar har en giltighetstid, därför är det viktigt att du sitter vid din dator när du begär nytt lösen. Se nedan hur det fungerar.

    Om en sökande eller hyresgäst glömt sitt lösen kan de begära ett nytt. Det gör de genom att klicka på Glömt lösen under inloggningsrutan.

    Beroende på hur de får länken för att återställa varierar tiden för giltighet.

    Länk via mail

    Glömt lösenord via mail är giltigt i 30 minuter från första gången du begär ut det. Om du begär ut igen innan dessa 30 minuter gått så får du samma giltighetstid som när du begärde ut det första. När 30 minuter gått och du begär igen så är det 30 nya minuter.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag har glömt mitt lösenord ?
  • Hej,
    Under inloggningsrutan kan du klicka på en länk som hjälper dig att få ett nytt lösen.
    Länken är sedan giltig i 30 min så det är bra om du sitter vid datorn när du ber om nytt lösen. Det kan vara så att mailet hamnar i din skräppost så kom ihåg att titta där.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • jag vet inte vad jag gör för fel när jag skriver mitt nya lösenord
  • Hej,
    Svårt för mig att veta. Kan det vara så att du missaren stor bokstav eller liknande.
    Om du inte kommer in får du begära ett nytt lösenord.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör