Minigolfbanan i Granängsringen

Är det meningen att man själv ska köpa klubbor och bollar?

Kommentarer

  • Hej,
    Vi håller på att se över en lösning för utlåning av klubbor och bollar. En som funkar så bra som möjligt för alla parter. Så nej, du behöver inte köpa något eget 😀

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Kan man spela minigolf i Granängsringen, på helgerna? Kan man låna klubbor och bollar söndagen 23 oktober, 15.00-18.00.tex?
    Varifrån får man isåfall låna dom?
  • Hej,
    Du kan låna hos Fritidsbanken som finns uppe i Granängsringen. Kontrollera deras öppettider så ni hinner hämta innan helgen.

    Mvh
    Ann-sofie Kommunikatör