Målning av badrum

Hej. Undrar hur det går med renoveringen av badrummet, är något på gång? Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Tack för ditt mail.

    Är du nyinflyttad?

    Innan du flyttar in i din nya lägenhet har det gjorts en besiktning av lägenheten. Om tex dina tapeter har ansetts vara slitna kommer du att få omtapetserat.

    Har du bott hos oss ett tag?

    En gång per år gör vi ett utskick med information om dina lägenhetspengar. Om det är så att det finns tillgängliga medel så har du möjlighet att beställa arbetet via oss. Då kan du välja utifrån den summa du har att tillgå de utrymmen du vill få tapetserade.

    Det är också möjlighet att göra jobbet själv och sedan få ut ersättning av material från oss mot uppvisande av kvitton efter det att en besiktning är gjord.

    Här kan du läsa mer om vad som gäller på vår hemsida!
    Sanna Förvaltare