Vart kan jag köpa nya lysrör?

Hej
Jag undrar vart man får tag i lysrörslampor i köket i taket samt till fläkten. Kan man köpa det hos er?
Eller vet ni något bra ställe?
Bor på Veronikagränd
Tacksam för svar/ Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,
    Lysrör kan man tyvärr ej köpa hos oss.
    Jag skulle ta mig till en bygghandel, brukar finnas stort utbud av olika lampor/lysrör där.
    Det är bra om glimtändaren byts i samband med ljuskällan då dessa har ungefär likvärdig livslängd, brukar se ut som en liten vit plastcylinder som sitter på någon av sidorna i armaturen. Dessa finns också normalt sett i bygghandeln.