Hyra hyresgästlokal

Hej!! jag skulle vilja låna hyresgäst lokalen på Kringelkroken på Lördag i 2 timmar.
Jag vet dock inte vem som har tillgång till nyckeln dit. Jag bor på Kringelkroken 18, har suttit i hyresgäst föreningens styrelse för några år sen. Kan ni hjälpa mig med nyckel?

Kommentarer

  • Hej Margitha,
    Uthyrning och ansvar av hyresgästföreningens lokaler sker av de valda i varje område.
    Vem som ansvarar i ditt område ska det finnas information om i trapphuset.
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej igen! Det finns ingen information om lokal ansvarig. Tror att nyckeln är lämnad till tybo igen.  Vore tacksam om du kan kolla upp det och sen kontakta mig igen. Mvh Margitha
  • Hej,
    Jag har nu hört mig för gällande hyresgästlokalen på Kringelkroken. Den är tydligen stängd för uthyrning för närvarande då den var i dåligt skick. När den planeras att öppnas igen får du fråga hyresgästföreningen Tyresö om
    Tina Norrström,Ordförande
    Telefon 0704199774
    ullas.norrstrom@gmail.com

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör