Hur söker jag lägenheten hos er?

Hej. Jag söker på lägenhet i Stockholm

Kommentarer

  • Hej,

    För att söka lägenhet hos oss måste du ställa dig i vår bostadskö. För att göra det  går du in på vår hemsida www.tyresobostader.se. Klicka på "Logga in" som du hittar uppe i det högra hörnet på sidan. (För att få ställa sig i vår kö måste du fyllt minst 16 år.)

    I vänstermenyn hittar du sedan  "Registrera dig". Klicka där! Väl inne fyller du i dina personuppgifter och vilka områden du är intresserad av. Du är nu registrerad och börjar samla poäng.
    Viktigt att komma ihåg är att du minst en gång inom varje 12-månadersperiod går in och uppdaterar dig så du inte tappar din plats.
     Det gör du enklast genom att klicka på din poäng rad, scrollar ner och trycker på spara.

    Här  kan du läsa mer om hur du söker bostad hos oss.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör