Lägenhet

Hej
Jag har sökt och sökt lägenhet Hos tybo men ej fått respons.
Jag är separerad sen två år med maken och bor fortfarande med honom och våra gemensamma barn. Jag mår jätte dåligt av den här situationen och önskar verkligen flytta till eget boende så fort så möjligt. Jag betalar hyra här med honom och vi bor i var sitt rum
Jag har ett barn under 18 år som kommer att bo med mig , andra vuxna barnet bor här med papopan tänkte vi ochdärför som jagsöker akut boende. Vill absolut inte hyra i andra hand i min ålder och hålla på att flytta runt.
Vi har bott hos Akelius men jag har stått hos tybo jätte länge och får ingen lägenhet. Snälla kolla på alla åren jag söker bostad och återkom medsbvar tack!
Mvh
Jamina

Kommentarer

  • Hej Jamina,

    Jag kan endast hänvisa dig till vår kö och att du söker sånt du tycker verkar intressant. Vi har ingen förtur för denna typ av anledning, som tyvärr inte är unik.
    tips är att du håller utkik efter våra BUMS-lägenheter, dessa fördelas inte utifrån antal poäng utan systemet gör en slumpmässig dragning när lägenheten avpubliceras.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej !
    Hur läng kan man vänta.
  • Hej Juliet,
    Kötiden för våra lägenheter är 10-12 år.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej Pia,
    Om jag förstår rätt så står du på tur för en lägenhet. I så fall måste du skicka dina intyg till vår uthyrning, uthyrning@tyresobostader.se . Vi kan tyvärr inte skicka dem vidare från vårt forum.

    Jag kommer att ta bort dessa från vårt forum då det är publikt, vilket innebär att fler än vi kan se det som publiceras här.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör