Kötid

Jag undrar var jag kan se min kötid, jag ser uppgifter i seniorkön men inte i den vanliga kön

Kommentarer

  • Hej Alfhild,

    Du hittar dina poäng nere i det högra hörnet när du är inne på Mina sidor.
    Här ser du även när du senast måste uppdatera din intresseanmälan.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej ! Är bostadssökande pensionär ,står sedan 2012 i kö. Bor i Rättvik just nu Jomen vill tillbaka till Tyresö där jag bott 60 år.har blivit änka . Vill hem till mina, 2 barn å barnbarn.söker en tvåa. M v h Agneta Johansson  Särnagårdsvägen8 79070 Rättvik.   0735591818 tack.
  • Hej,
    För att söka lägenhet hos oss måste registrera dig i vår bostadskö,
    https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in

    Väl inne klickar du i vänstermenyn och klickar i för seniorboende. Efter det är det bara att bevaka vad som publiceras på vår hemsida.

    Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta vårt kundvärdsteam på 08-682 61 00.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör