Kötid för trygghetsboende?

Ungefär hur lång är kötiden för att få en lägenhet i ert trygghetsboende om man är 90 år.

Kommentarer

  • Hej Maria,
    Kötiden beror lite på om man är folkbokförd i Tyresö eller någon annanstans.
    Om man är folkbokförd i Tyresö och är över 90 år brukar kötiden inte vara så lång. Lite beroende på hur lägenheter blir tillgängliga. Kan tyvärr inte ge ett mer exakt svar än så.

    Här kan du läsa mer om vad som gäller för seniorlägenheter http://www.tyresobostader.se/artikel/seniorboende

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.