konto

jag kommer inte in på mitt konto, har den tagit borts?

Kommentarer

  • Hej Kristoffer,

    Om du vet med dig om att du inte har loggat in på över ett år alternativt glömt att uppdatera din intresseanmälan så är det stor risk att ditt konto har blivit raderat.

    Vänligen

  • Hur tar jag reda på om mitt konto har tagits bort?
  • Hej,
    Ring in till oss på 08-6826100 så hjälper vi dig den vägen.
    Du behöver uppge hela ditt personnummer och det ska du inte skriva här pga gdpr.

    Sanna Förvaltare