Jag hade inte tillräckligt med pengar på kontot försöker ni dra hyran igen?

Hej!

Jag har autogiro och hade för lite pengar på kontot när ni skulle dra hyran i fredags. Försöker ni igen eller hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Ja, ytterligare ett dragningsförsök görs även vardagen efter förfallodagen.

    För januarihyran så gjordes första dragningsförsöket 29 december, som var förfallodagen, och det andra har gjorts idag den 2 januari.

    Kontrollera att pengarna dragits idag.
    Om pengarna inte dragits så måste du göra en egen inbetalning.

    Betala till bg 5323-7731 och ange ocr-nummer.
    Ocr-nummer hittar du genom att logga in på Mina sidor.
    Du kan även kontakta våra kundvärdar så kan de hjälpa dig med ocr-nummer.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.