Intresseanmälningar försvunnen

Hej!
Jag anmälde intresse på en lägenhet förra veckan men kan inte se det under mina intresseanmälningar. Varför?
Mvh
Jacob

Kommentarer

  • Hej Jacob,
    Anledningen till att din intresseanmälan är borttagen är för att du hade plats 19 i kön. Vid avpublicering skickas erbjudan till de 15 med högst köpoäng resterande tas bort.

    Anledningen till det är att du som sökande ska slippa ligga fast i vårt system undertiden lägenheten handläggs. På det visset kan du i stället söka nya objekt som vi släpper.

    Hoppas att det är positivt.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör