Ökar poängen vid fler sökande?

Hej.
Jag har märkt att ju fler intresserade det är på en lägenhet desto mer ökar köpoängen på lägenheten. Varför är det så? Från att ha en chans på lägenheten så minska chansen pga det.

Kommentarer

  • Hej Erika,

    Även fast det kan verka så har poängen inget med antalet sökande att göra.
    Poängen är ju kopplad till hur länge man stått i kön.
    Sen är det bra att veta att även om den köpoäng du ser som högst bland intressenter så kan tvåans poäng vara betydligt lägre.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.