Hur loggar jag in?

Hur ska jag logga in?  Jag kunde inte gå in och gör en intresseanmälan.

Kommentarer

  • Hej Luwam,
    För att kunna göra en intresseanmälan måste du först registrera dig i vår intressekö. Det gör du genom att klicka på logga in. I vänstermenyn hittar du sedan "registrera dig". När det är gjort kan du anmäla ditt intresse på lägenheter.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör