Inloggningsproblem

har försökt logga in men det står att det är fel

Kommentarer

  • Hej,

    Hur länge sedan var det som du uppdaterade din intresseanmälan? Görs det inte inom en 12 månaders period så raderas den och du måste då registrera dig på nytt.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Varför kommer jag inte in på mina sidor ?
    Jag hade sökt en lägenhet på pärlröksgångrn 19 & vill vetahur det går ?
    Då jag hade placering som nr 7
  • Hej,
    När var du senast inloggad?
    När jag går in och tittar så ser det ut som det ska. Du kan alltid kontakta vår uthyrning om du har frågor om lägenheter du sökt. Du kan maila dem på uthyrning@tyresobostader.se

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Det är svårt att logga in varje gång, det står att ett fel inträffat , fast jag kan mitt lösenord😌
  • Hej Loudmila,

    För att logga in på mina sidor ska du uppge ditt personnummer och ditt lösenord.
    Om du behöver personlig service vänligen ring oss på 08-682 61 00 så hjälper vi dig över telefonen. Du ska inte uppge personuppgifter här på forumet som är publikt.
    Sanna Förvaltare