Hyran

Hej nu har både min fru och jag skickat mail och frågat hur det blir med våran reducerade hyra . Vi var utan kök 4månader pga vattenskada plus att vi fick två höga elräkningar pga av att vi var tvungna att ha värmefläkten på hela tiden Tacksam för svar
vänligen Mats Ekström Koriandergränd 74

Kommentarer

  • Hej,
    När allt är sammanställt hos oss så kommer det bli en reduktion av er hyra.
    Det är alltid en fördröjning då vi inväntar information från entreprenören.

    Vänligen
    Ann-sofie Kommunikatör