Hyran i coronatider

https://www.expressen.se/gt/hyresvarden-michaels-gest-halverar-hyran/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_source=email

En sån här gest skulle hjälpa så många som redan har det kärvt i dessa tider som råder nu.

Mvh Kattis

Kommentarer

  • Hej Kattis,

    Visst är det en fin gest. Vi har dock betydligt fler hyresgäster än den fastighetsägare du refererar till och vi vill kunna hjälpa de som verkligen behöver det hellre än att göra en generell åtgärd.

    Vi uppmanar våra hyresgäster att höra av sig i god tid om det skulle uppstå problem med att betala hyran.

    Med vänlig hälsning
    Maria Öberg