Hyra

Jag tycker att Tybo kan ”bjuda” hyreshöjningen någon månad framåt hyran är tillräckligt hög ändå i dessa tider

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Jag skickar din önskan vidare till vår VD.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Jag väntar på ett svar  jag förstår att frågan är obekväm men ett svar önskar ja
  • Hej Anders,

    Här kommer Marias svar.

    "I förhandlingarna med Hyresgästföreningen kom vi överens om att skjuta på hyreshöjningen från 1 januari till 1 mars. Om det skulle uppstå problem med att betala hyran uppmanar vi våra hyresgäster att höra av sig i god tid.

    Allt gott /Maria"

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Tack för ditt svar Ha en bra Onsdag /// Anders
  • Hej jag heter fiyori o 24 år gammal
    Jag jobbar  .jag har Internet på lägenheten

  • Hej Fiyori,
    Jag förstår inte ditt ärende. Vad behöver du hjälp med eller svar på?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej
    Jag behöver hrya  lägenheten hur kan jag hittar hjälp mig
  • Hej igen,

    För att söka bostad hos oss måste du ställa dig i vår bostadskö. Du går du in på vår hemsida www.tyresobostader.se och klickar på "Logga in" som du hittar uppe i det högra hörnet på sidan. (För att få ställa sig i vår kö måste du fyllt minst 16 år.)

    I vänstermenyn hittar du sedan "Registrera dig". Klicka där! Väl inne fyller du i dina personuppgifter och vilka områden du är intresserad av. Du är nu registrerad och börjar samla poäng.

    Viktigt att komma ihåg är att du minst en gång inom varje 12-månadersperiod går in och uppdaterar dig så du inte tappar din plats.  Det gör du enklast genom att klicka på din poäng rad, scrollar ner och trycker på spara.

    Tips är också att du håller utkik efter BUMS-lägenheter, de är märkta med en gul prick framför. För dessa lägenheter är det inte poängen som räknas, utan systemet gör en slumpmässig dragning i samand med avpublicering av alla som sökt. Lägenheten ligger publicerad i 24 timmar.

    Här  kan du läsa mer om hur du söker bostad hos oss.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör