Hyra

Hej, undrar bara om man kan styra om datum för autogiro till exempelvis den dagen man får pension, i vanligaste fall den 18:e varje månad?

Kommentarer

  • Hej Roger,

    Tack för ditt mail.

    Vi kan även erbjuda att hyran dras via autogiro den 20e varje månad.
    Det ska finnas ett sådant val på autogiro blanketten.

    Hoppas du fick svar på din fråga, annars är du välkommen att kontakta oss igen.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
  • Hej. Hur mycket va min hyres höjning på från januari. Undrar hur länge man måste betala retroaktivt. Har betalat sen april. Lgh 742 och 71 kvadratmeter
  • Hej Yvonne,

    Tack för ditt mail.

    Höjningen är 317 kr/månad. Det retroaktiva beloppet är sista betalningen för hyresperioden oktober dvs fakturan som förfaller 29/9.

    Hoppas att du fick svar på dina frågor.

    Önskar dig en fin dag och trevlig helg.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd