Hur ser man sina poäng?

Vill uppgradera

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mail.

    Jag förstår inte din fråga, vad menar du med "vill uppgradera"?

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
  • Tror inte det går att se sina köpoäng från mobil versionen
  • God morgon,

    Det går att se från mobilen också. Direkt när du loggar in dig på "Mina sidor" så scrollar du ner och ska då hitta en ruta som heter "Min profil" och där står det "uppdatera lägenhet (.... poäng)" där visas hur många poäng du har och under den raden står det "Ködatum" och datumet som visas där är datumet då du ställde upp dig i vår bostadskö.

    Hoppas att du hittar 😊

    Önskar dig en fin dag och start på veckan.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd
  • Jag kan inte logga in där jag söker lght?
  • Hej Christina,

    Tack för ditt mail.

    Menar du logga in på mina sidor inne på vår hemsida?
    Du kan enkelt logga in med ditt personliga lösenord eller med mobilt bankid så att du kommer in på "mina sidor" där kan du söka intresse för lediga lägenheter om det finns några lägenheter lediga.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd