Hasselbacken parkeringsplats med låsbar bur?

Hej
Finns det någon plats i nya garaget som har bur. Ex till mc eller bil som är låsbart?
Vart kan man hyra mc plats med bur annars om vi bor på Pluggvägen?
Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Bellos,
    Någon låsbar bur finns inte i det nya parkeringsgaraget. Men byggnaden i sig är låst och kräver en elektronisk nyckel för att kunna komma in i.
    Det enda plats vi har burar är Granängsringen, men tyvärr är ingen ledig just nu.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör