Frågor om kötid, vart jag ser poängen och om ni handplockar hyresgäster?

Hej.
Hur ser jag min poäng hos er?
Hur länge behöver jag stå i kö för att få en lägenhet hos er? Handplockar ni i gå hyresgäster?

Kommentarer

  • Hej Carina,
    Här kan du läsa om kötiden och om du klickar här hittar du en bild på vart du ser dina poäng när du är inloggad på Mina sidor.
    Vi handplockar inte hyresgäster utan lägenheterna förmedlas efter kötid.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.