Finns det ledig lokal för hobbybruk privat!

Hej!
Vart kan man vända sig med att få tag i en lokal för att ha som pyssel/hobby lokal. För att sy eller silversmida för hobby privat! Skulle villja få tag i en lokal i centrum området i trollbäcken eller inte så långt därifrån. Vi bor på Kumla allé 10 men bor så litet att vi skulle behöva en liten lokal för att kunna hyra! ! Hoppas det finns något ! Tack på förhand Mvh Jonas och Hanna Levin

Kommentarer

  • Hej,

    Tyvärr har vi just nu ingen sådan lokal ledig för uthyrning. Ni är välkomna att kontakta oss igen längre fram, så kanske det dykt upp något.
  • Hej igen,

    Vilken maxhyra tänker ni er?
  • Hej!
    Vi har inte tänkt så långt! Så sänd gärna förslag och plats så ska vi räkna på det! (Billigt är ju att föredra)
    Mvh Jonas Levin
  • Hej Jonas,

    Jag mejlar dig.