Fiberanslutningen

När kommer grävmaskiner och installationen att påbörjas i Centralområdet/Trollbäcken?

Peter

Kommentarer

  • Hej,
    Jag ska ställa frågan till projektansvarig och återkommer med svar till dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • När kommer det då?
  • Och hur ser planen ut för varje område?
  • hej,
    Jag har ännu inte fått det svaret tyvärr.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej!

    Har du fått något svar på planeringen av installationen av fibern ?

    Vänligen
  • Hej,
    Den information jag fått är att alla våra områden ska vara klara senast juli. Företaget som utför arbetet jobbar på för fullt. Du kommer att få information när de kommer till ditt område. Exakt när det sker vet jag tyvärr fortfarande inte.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör