Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Fiber

Har haft fiber ett tag nu med katastrofala följder då det större delen av tiden legat nere och Comhem hävdar att felet kanske inte ligger hos dem utan de som ansvarar för nätet. Vart som hyresgäst vänder jag mig för att få svar på detta då jag nu avslutar Fiber med comhem och oroar mig för att felet kommer att kvarstå

Kommentarer

  • Hej!

    Du har gjort helt rätt. Vi rekommenderar dock att du tar direktkontakt med ansvarig fibernätsägare Open Infra, vilka har installerat fibern, för en felsökning. Du når Open Infra på https://openinfra.com/fiber/marknadsplats/

    Vi beklagar att det varit struligt för dig kring detta ärende, hoppas att du snart får bukt på problemet.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Ja, openinfra är inte snabba att lösa sina problem. Fibern verkar vara nere i hela Ringen? Eller bara i 13544? Sedan mitten på förra veckan. Har fibern via ComHem men de kan ju inte göra mer än att trycka på open infra. Hoppas inte avtalet med dom är på alltför många år... Dom verkar inte ha ett bra rykte, openinfra. Oseriösa.
  • Hej,
    Mycket tråkigt att höra detta. Jag hoppas att problemet snart ska vara löst.
    Jag tar din information vidare till projektansvarig hos oss.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.