Fel i underhållsbeställning

Nu har jag gjort underhållsbeställningen men, Jag vill inte ha nya köksluckor, jag fick nya alldeles nyss så jag är fullständigt nöjd med dom jag har, så det är hallen, vardagsrummet och wc som jag vill ha åtgärdat. varför köksluckorna kom med på listan vet jag inte.

Kommentarer

  • Hej Gerd,

    Alla utrymmen är med på blanketten, oavsett när de är åtgärdade. Datumet för senast utfört är det som styr vad du kan beställa. Det är alltså inte allt som står på beställningen som är beställningsbart.

    Behöver du hjälp med vad du kan beställa är du välkommen att kontakta våra kundvärdar så guidar de dig i informationen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör