Varför får jag erbjudande om seniorlägenhet fast jag inte är senior?

Hej. Ni skickar mig erbjudanden med seniorlägenheter fast jag är 43 år gammal. Min inkomst är inte vanlig pension men heter sjukersättning. Finns ju inte som alternativ när jag ska välja inkomst, kan det vara därför? Jag vill inte att det ska bli så det ser ut som att jag nekat lägenheter för att ni skickat dessa erbjudanden. Behöver verkligen lägenhet desperat.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Jag skulle kunna tro att du fyllt i att du vill ha e-postmeddelanden när lediga lägenheter publiceras på hemsidan. Nedan har jag ringat in de två adresser som är seniorlägenheter. Om du fortsättningsvis inte vill ha e-post gällande dessa adresser så bockar du ur dem.
    E-postmeddelandena är endast en prenumerationstjänst, du har inte blivit erbjuden lägenheterna så det finns ingen risk för att du blir spärrad.

    (Uppdaterad )
  • Hej,
    För att kunna stå i vår seniorkö måste man först registrera sig i vår vanliga kö, om man inte redan är det. Väl registrerad så finner du i menyn till vänster en rubrik "Seniorkö". Klicka där! och när du kommer till nästa vy så klickar du på knappen registrera (tror jag att det står). Klart!

    Har du fler frågor är du välkommen att återkomma igen.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.