Elbilstolpe till parkering?

När kan vi som hyresgäster beställa elstolpe till våra elbilar? Borde vara prio för er att kunna erbjuda era hyresgäster detta.

Kommentarer

  • Hej Malin,
    Just nu finns det ingen klar plan för det. För oss är det en stor investering att dra fram el för el-bilar. Vilket område är det som du bor i?

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Vi bor på Koriandergränd, känns väldigt "omodernt" att inte kunna erbjuda sina hyresgäster detta då ni profilerar er "hållbara"
  • Hej igen,

    Vi kommer att göra en hel del hållbarhetsarbeten, där bland annat elstolpar finns med i planen. Men det finns inte någon färdig plan ännu. Hållbarhet är ett långsiktigt arbete där vi hela tiden kommer ta fram förbättringar.

    Framöver är tanken att vi ska kunna erbjuda denna tjänst. Du får hålla koll efter information på vår hemsida.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör