Vad gäller vid förvaring av skåp vi installation av diskmaskin?

Hej, när vi flyttade in i bergfotensvängen så sa ni att man fick sätt aib diskmaskin om man ville. Men då måste ett skåp bort i köket. Har läst runt på sidan här och ser att man måste tahand om den själv, vilket blir besvärligt eftersom det inte ingår någon vind eller källarförråd. Den delen i köket har vi bara platts för inne i badrummet, där den riskerar att bli skadad. Vad händer om vi gör oss av med delen bara? Vad blir konsekvensen då vid flytt?
Mvh, Sofia

Kommentarer

  • Hej,
    Om ett borttaget skåp inte finns kvar vid en avflytt blir du ersättningsskyldig för det.
    Kostnad vet jag tyvärr inte, men den frågan kan du ställa till bjorn.strandljung@tyresobostader.se

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör