Bredband

Hej, jag har precis flyttat in i en av era lägenheter. Läste i medföljande papper att det ska finns möjlighet för 1Mbit/s bredband bara att aktivera men när jag väl kontaktar dom om det ärendet sägs det "lägenheten tillhör ett annat stadsnät"

Undrar då såklart vad är det jag missar?

Kommentarer

  • Hej Nick,

    Tack för ditt mail.

    Basutbudet som ingår är via Telia, det framgår inte i ditt mail om det är Telia som du har kontaktat?
    Vill man ha någon annan operatör så får man bekosta det själv.

    Önskar dig en fin dag i solen.

    Med vänliga hälsningar
    Christine Kundvärd