Bostadskö

Har jag blivit radera från bostadskön?

Kommentarer

  • Hej Amparo,

    Nej du är inte raderad. Så du kan vara lugn.
    jag passade på och uppdaterade dig när jag var inne så nästa gång du senast måste göra det är inom 12 månader, dock uppdatera senast: 2021-04-16.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Hej,

    Jag har samma fråga som Amparo, jag kan inte logga in längre. Har min användare försvunnit?

    Med vänliga hälsningar,

    Joakim
  • Hej ! Bengt wiberg heter jag och jag bor på Alléplan 11 tillsammans med Ann Ruuth jag skulle vilja ställa mig i er bostadskö hur registrerar jag mig ? Med vänlig hälsning, Bengt wiberg
  • Hej,
    Tack för ditt mejl!

    För att kunna söka bostad hos oss måste du registrera dig i vår kö. Det gör du via vår hemsida https://www.tyresobostader.se/mina-sidor/logga-in
    Hur stor chans du sedan har på en lägenhet beror på hur många poäng du har. Vi säger idag att man behöver 10-12 års kö-poäng, (1,5 poäng per dag om man har kontrakt hos oss).

    Det man kan ha tur med är om vi släpper så kallade Bums-lägenheter. De ligger publicerade i 24 timmar, därefter gör systemet en slumpmässig dragning av alla som sökt. Alltså inga poäng i detta fallet.

    Här kan du läsa mer om hur du söker bostad hos oss https://www.tyresobostader.se/artikel/vill-du-sta-i-var-ko
    Lycka till!

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör