Boka tvätt

Hej! Jag bor på pluggvägen och märkte idag att min plupp i tvättstugan har hoppat runt utan att jag har flyttat den för att en ny granne har fått nyckel till samma plupp. Vi är redan två i hushållet som delar på en plupp, ska vi behöva dela med grannar också?

Kommentarer

  • Hej,
    Det låter konstigt. Jag rekommenderar att du kommer ner till vårt kontor och hämtar ut en ny kolv för tvättstugebokning.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör