Betalad hyra står som obetald på mina sidor

Hej,jag har betalat in hyra den 16.06 men på min sida står det forfarande att hyran inte är inbetald. Hur många dagar tar det innan betalningen kommer till er? Och hur löser vi det?

Kommentarer

  • Hej,

    För att kunna hjälpa dig behöver vi mer information, personuppgifter. Det bästa är om du mailar till kundvard@tyresobostader.se anger ditt ärende och dina personuppgifter så kommer du att få snabbare hjälp.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör