Bänkar utanför portarna

Hej
Jag undrar varför ni inte kan ställa bänkar utanför portarna i Koriandern. Många som kan behöva en plats att sits medan de väntar på skjuts. Speciellt när det gäller färdtjänst

mvh
Cecilia

Kommentarer

  • Hej,
    Att vi inte sätter bänkar framför alla portar kan beror på olika saker. ex. framkomlighet, snöröjning och annat. För att få ett bättre svar och för att lämna fram denna önskan rekommenderar jag att du mailar till kundvard@tyresobostader.se så förmedlar de vidare detta till de som ansvarar för utemiljön.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör