Betala hyran via autogiro?

Hur gör jag för att betala hyran med autogiro?

Kommentarer

  • Hej,

    Du behöver fylla i en autogiro-blankett som du efter underskrift skickar till oss. Här hittar du blankett och mer information om hur autogiro fungerar.

  • Hej igen,

    På autogiroblanketten står att man ska ange kundnummer och att information hittas på hyresavin. Med kundnummer menas objekstnumret. Objektsnumret hittar du under rubriken "Specifikation" på hyresavin. Se bilder nedan.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.