Återvinningsstationen är alltid full, hur gör jag då?

Hej
Finns det planer på att utöka antalet återvinningsstationer på Granängsringen? Dom som finns idag är inte tillräckligt för alla hyresgäster på Ringen. Det är ALLTID överfullt och man får ställa sina sopor utanför förvaringskärlen.
Hälsningar LEna

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Om man önskar fler återvinningscentraler får man vända sig till Tyresö kommun 08-5782 91 00.
    Är det så att det är överfullt och en massa skräp så finns det en skylt uppsatt vid återvinningscentralen där det finns en anmälningskod. Om man ringer till företaget som finns angivet på samma skylt och uppger koden så åker dom dit och städar upp.

    Ha en fortsatt fin dag!