Ansluten fiber

De som skulle kommer till oss den 3/9 och ansluten fiber, men kommer inte. Vi har plockar och flyttar allt möbler.

Kommentarer

  • Hej,
    Det bör ha funnits kontaktuppgifter på deras avisering. Kontakta dem gärna direkt.
    Om inte ber jag dig att maila till vårt kundvärdsteam på kundvard@tyresobostader.se så hjälper de dig.

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör
  • Det öppna fibernätet verkar vara stängt, från 21/9 tills nu har vi bara haft uppkoppling I 6 dagar. Vi har anmält till vår tjänsteleverantör, som i sin tur anmäler fel till OpenInfra. Om det är ett stort fel så borde de meddela det, så vi kan titta efter en annan lösning.
  • Hej,
    Jag kan absolut förstå att ni vill ha svar. Jag rekommenderar att ni tar kontakt direkt med Openinfra och frågar då ni kan ha en direkt kommunikation utan mellanhänder. Du kan maila dem på kundtjanst@openinfra.com .

    På vår hemsida kan du läsa mer om fiber:
    https://www.tyresobostader.se/artikel/fiberinstallation

    Med vänlig hälsning
    Ann-sofie Kommunikatör