Intresseanmälan, hur gör man?

Jag vill ställa mig i er bostadskö, hur gör man?

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    För att ställa dig i vår kö går du in på vår hemsida. Klicka på "Logga in" som du hittar uppe i det högra hörnet på sidan. Sen hittar du i vänstermenyn "Registrera dig". Klick där!

    Här fyller du sedan i dina personuppgifter och vilka områden du är intresserad av.

    Viktigt är sedan att du minst en gång inom varje 12-månadersperiod går in och uppdaterar dig så du inte tappar din plats.

    Hör av dig igen om det skulle vara något.

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.