Anmäla intresse

Hej. Jag vill anmäla interesse på adressen Alléplan 6 som är tillgänglig från 1 augusti men det står att jag kan inte göra det. Varför? Jag behöver lägenhet från 1 augusti och om jag har lämnat för många interesse hur han jag ta bort dem för att anmäla till den som är från 1.08?

Kommentarer

  • Hej,

    För att ta bort en befintlig intresseanmälan till förmån att kunna söka en annan måste du logga in på "Mina sidor".

    Här klickar du för att se dina redan intresseanmälda objekt

    När du kommer in ser du de lägenheter du visat intresse på. Här klickar du på "Ta bort intresseanmälan" på det/de objekt som du känner minst för till förmån för något annat.

    Så länge raden "Ta bort intresseanmälan" finns kan du göra så.

    Hoppas att denna information har hjälpt dig!

    Med vänlig hälsning

    Ann-sofie Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.