Volymen!!!!

Sitter å tittar på "där fick du"..men blir så j-vla förbannad när det blir reklam,då höjer ni volymen på kanalen..varför??kom inte å säj att:det gör vi inte..så döv å korkad är jag inte..skärp till er nu!!

Kommentarer

  • Jo, så korkad är du.

    *OBS: Vi är en tv-guide så vi kan inte hjälpa dig om du har synpunkter på vad som går på TV. Kontakta istället kanalerna direkt!Mvh,Tv.nu*

  • Rätt intressant tanke bakom insändaren "jonas". Att det finns någon eller några personer vars uppgift är att höja ljudnivån vid reklampauser.
    Det krävs nog dygnet runt bemanning på den förmodade avdelningen för tv-ljudet.
    Kan tänka mig att det låter ungefär så här:" Jaha grabbar, nu om 50 sekunder så pausar  "Där fick du" och då drar vi upp ljudet med 100 decibel eller ännu mer"

  • Fantastiskt att man får höra att man är så korkad av "bubbert". Hur man ska skicka till rätt avdelning etc.. Vet en massa annat som denne inte har en aning om å aldrig kommer första.. Men tack för tipset.. Mvh Jonas
  • Hallå Jonas,

    som sagts ovan så är vi på tv.nu enbart en TV-tablå, så vi har dessvärre ingenting med själva volymnivåerna i sändningarna att göra. Det bästa är nog ifall du hör av dig direkt till kanalen för att få hjälp! 😀

    Ha det bra
    hälsar
    Johannes