visar bara playkanaler

Hej.

Under sportfliken får jag bara program på play kanalerna.
Varför syns inte sportprogammen även för vanliga kanaler?

Kommentarer

  • Hej Johnny,

    Hm. Svårt att säga. När jag kollar dagens tablå så får jag upp SVT i tablån bl.a.  Se bild:

    Kan du prova igen och se om problemet kvarstår? Ingen av mina kollegor upplever det problemet nu när vi testat under morgonen. Det finns inte heller några sätt att "stänga av" vanliga kanalerna ur sporttablån, så det är lite svårt att säga vad ditt problem beror på. Så kika gärna om dom är tillbaka nu!

    Johannes