Visa vilken kanal.

Jag undrar varför ni inte kan visa vilken kanal en fotbollsmatch går på?
Allt man får fram är en logga, vilket inte säger ett skit om man inte vet vilken kanal det gäller. Hade inte varit så mycket begärt att ni även få med vilken kanal det gäller i klartext också.

Kommentarer

  • Hej Örjan,

    På vår hemsida (via webben) så står det utskrivet vilken kanal det gäller. Se bifogad bild.

    När det gäller app-versionen så vet jag att utvecklarna sitter med en ny uppdatering där kanalerna ska synas. Däremot har jag inget exakt datum för release just för den, men det är på gång!

    Återkom gärna om du har några funderingar

    Hälsar

    Johannes
  • Ok, Jag var lite otydlig... Jag vill se en specifik fotbollsmatch, jag går in på fliken sport, och filtrerar på just fotboll, då får jag fram resultat enligt bilden nedan. där visas bara loggor för kanalerna. Klickar man på matchen så får man likväl bara fram en logga på kanalen, ingen kanal skriven i klartext.

  • Hej Örjan,

    Aha, det är specifikt på sporten du vill ha det. I första skedet kommer vi bara göra det på vanliga sändningar eftersom sporten behandlas lite speciellt men tar med din feedback till utvecklarna så hoppas jag att vi får med ditt förslag senare.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor